O‘quv-uslubiy bo‘limi

O‘zbekiston Respublikasi IIV Malaka oshirish instituti O‘quv-uslubiy bo‘limi o‘z faoliyatini O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi, “Ichki ishlar organlari to‘g‘risida”gi Qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil
15-apreldagi “Ichki ishlar organlari uchun professional kadrlarni tayyorlashning sifat jihatidan yangi tizimini joriy etish bo‘yicha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi
PQ ‒ 5076-son Qarori hamda
Ichki ishlar vazirligining 2021-yil 27-avgustdagi
“Ichki ishlar organlarida uzluksiz o‘quv-karera jarayoni tizimini tashkil etish to‘g‘risida”
gi 310-son buyrug‘iga muvofiq tashkil etadi va amalga oshiradi.

O‘quv-uslubiy bo‘limning asosiy maqsadi - uzluksiz o‘kuv-karera jarayoni tizimi asosida kunduzgi ta’lim, masofaviy va mobil sayyor kurslarda tinglovchilar uchun barcha turdagi o‘quv mashg‘ulotlarini samarali tashkil etish va o‘tkazishdan iborat.

O‘quv-uslubiy bo‘lim boshlig‘i etib, mayor Isayev Laziz Raximjanovich tayinlangan.

O‘quv-uslubiy bo‘limning asosiy vazifalari:

Institut va uning filiallarida o‘quv jarayoni ichki ishlar organlarining uzluksiz o‘quv-karera jarayoni tizimi, davlat ta’lim talablari, malaka talablari, o‘quv reja va dasturlar talablari, shuningdek, Institutning Ustavi va yo‘riqnoma asosida amalga oshirish;

ichki ishlar organlari uchun professional kadrlarni tayyorlash;

o‘quv jarayonini rejalashtirish va o‘quv kurslarni tashkil etish;

o‘quv reja hamda dasturlarini amalga oshirish bo‘yicha ishlarini maqsadli va muvofiqlashtirilgan tarzda ta’minlash;

o‘quv yuklamalarini tuzish, uni bajarilishini nazorat va tahlil qilish;

yangi o‘quv rejalari ishlab chiqilishini tashkil etish;

yangi pedagogik texnologiyalarni o‘quv jarayoniga joriy etish;

professor-o‘qituvchilarning taqsimoti hamda o‘quv modullari bo‘yicha mavzular rejalarini tuzish;

oraliq va yakuniy nazorat hamda Yakuniy attestatsiya komissiyasi jadvallarini tuzish;

o‘quv yiliga mo‘ljallanganish rejasini tuzish;

o‘quv jarayonining jadvalini ishlab chiqish;

pedagogik nazorat va mashg‘ulotlarga o‘zaro qatnashish hamda ochiq mashg‘ulotlar jadvallarini tuzish;

mustaqil ta’limning samarali tashkil etilishini ta’minlash.